Header Ads

Telefonla Ürün Pazarlamadan Bıkmadık Mı?

Telefonla Ürün Pazarlama

Konu başlığına bakarak telefon ile ürün pazarlama hakkında sizleri bilgilendireceğimi düşünmeyiniz. Tam aksine bu durumdan duyduğum rahatsızlığı dile getirmek adına bu konuya değiniyorum. Bir süre önce işim icabı telefon numaralarımı birkaç yere yazmak zorunda kaldım! Üzerinden 2 (iki) gün geçmedi telefonlarım susmaz oldu. Arayanların tamamı bana bir ürün satma derdinde...

Kimler aramıyor ki; reklamlarından televizyon dahi seyredemediğimiz GSM şirketlerinden tutunda kol saati satanlara kadar. Bazıları aradıktan sadece iki dakika sonra tekrar arayarak yine bilgi verme! Daha doğrusu ürün satma derdine düşüyorlar. Az önce aradınız istemiyorum dediğim zaman ise biz sizi aramadık başkasıdır diyerek bana sitem ediyorlar.

Bu durum beni inanın çok aşırı derecede rahatsız etmeye başladı. Nasıl bir çözüm bulacağımı da bulamadım. Telefonumu işgal etmeleri bir yana... Zamanımı gereksiz yere harcamaları bir yana. Ben bu güne kadar bu şekilde pazarlama yapan hiç bir kişiden en ufak dahi ürün/hizmet almış değilim. Bu şekilde pazarlama yöntemlerine başvuran şirketler de benim için her zaman kalitesiz şirket olarak kalmışlardır.

Evime yeni bir telefon hattı aldım. İnanın telefon numaramı daha ben bile ezberleyemedim, hiç bir yere yazmadım, çizmedim. Yine oradan buradan aranıyorum. Bu durum da bana sabit veya mobil telefon hizmeti sunan şirketlerin, müşterilerinin numaralarını bir şekilde birileri ile paylaştıklarını düşündürüyor.

Sonuç; sakın kimseyle telefon numaralarınızı paylaşmayın! Eğer telefon hattınızın bir pazar yerine dönüşmesinden rahatsızlık duymayacaksanız bu konu altına da telefon numaranızı bırakabilirsiniz.

Hiç yorum yok