Header Ads

Facebook” Duygularını Paylaşıyorum” Butonu Nedir?


Dünyadaki en büyük sosyal ağ olması durumu, Facebook’un sürekli olarak takip edilmesine ve yenilikleri ile ilgili yorumların yapılmasına neden oluyor. Bu dev ağda çokta bilinmeyen bir buton daha var: "Duygularını Paylaşıyorum" butonu. Öyleyse soru şu: Facebook “duygularını paylaşıyorum” butonu ne işe yarayacak?

Facebook sayfamızda tanıdığımız insanlarla iletişim kurma yöntemlerinden olan yorum yapma veya “beğeni butonu” her zaman yeteri kadar kapsayıcı olmayabiliyor. Örnek vermek istersek; bir yakınını kaybetmiş olan Facebook kullanıcılarına, “beğen butonu”na basarak tuhaf tavırlar sergilenebiliyordu. Durumun farkında olan Facebook, buna uygun olarak “duygularını paylaşıyorum” adında bir buton eklemeye hazırlanıyor. Bu butonun eklenmesi ile birlikte, bu tür olayların önüne geçilebileceği gibi, çok daha kapsayıcı bir iletişim yöntemi daha bu sosyal ağa kazandırılmış olacak. Böylece “duygularını paylaşıyorum” butonu nedir? sorusu da cevap bulmuş oluyor. Facebook yapmış olduğu çeşitli anketler ve araştırma sonuçları ile çok daha işlevsel bir ağ modeli uygulamaya çalışıyor. Bu doğrultuda adımlar atmak isteyen şirket, güncelleme ve yeniliklerle karşımıza çıkıyor. Yeni Facebook butonları da bu açıdan yakın gelecekte, daha fazla olabilir.

Hiç yorum yok