Genellikle moda ile yemek tarifleri konularında paylaşımların olduğu ve
bu konularda kadınların sıklıkla paylaşım yaptığı Pinterest, yeni bir
özellik olan “Explore”
fonksiyonunu devreye soktu. Gün boyunca 750 milyonun üzerinde yerin
pinlendiği Pinterest’te yerler ve fotoğraf eşleştirmeleri sayesinde,
kullanıcıların yerlerle ilgili çok daha fazla bilgi sahibi olmaları
sağlanacak. Bunların yanı sıra “Promoted Pins” isimli reklamların da
test edilmesi ile Pinterest, hem küçük hem de orta ölçekli işletmelerin
çok daha katılımcı olmasına neden olacak. Kullanıcılar tarafından
“Board” oluşturulması sırasında haritaya ekleme seçeneği onaylandığında,
konuma uygun şekilde pinleme yapılmış oluyor. Görsel olan içeriğe sahip
pin için kullanıcıların haritadan yer seçmesi mümkün olacak. Bunlar
dışında da yerlerle ilgili bilgiler de paylaşılabilecek. Mobilde de
servis hizmeti verecek olan Pinterest, bu açıdan oldukça büyük bir
avantaja da sahip olmuş olacak. Reklam gelirleri konusunda büyük bir
adım atan şirket, hem Google ve Facebook gibi devlere rakip olmayı
başarıyor hem de değerini ciddi anlamda arttırmayı başarıyor.
Yorum Gönder