Header Ads

PHOTOMATH - KAMERA HESAP MAKİNESİ



Photomath, Inc. tarafından geliştirilen bu apk Eğitim kategorisinde Google Play üzerinde 4,4 puan almayı başarmış yenilikçi bir hesap makinesi uygulamasıdır. Bu uygulama ile kameranızı bir matematik problemine tutmanız, problemi çizmeniz için yeterlidir.

Kameranızı bir matematik problemine doğru tutun, Photomath ayrıntılı adım adım yönergelerle yanıtı hemen göstersin.

Photomath şunları sunuyor:
∙ Kamera hesap makinesi
∙ El yazısı tanıma (YENİ)
∙ Adım adım yönergeler
∙ Akıllı hesaplayıcı
Daha güçlü özellikler için Photomath+ kullanın:
∙ Kapsamlı adım adım yönergeler
∙ Renkli açıklamalar
∙ Ekstra matematik bilgileri

PhotoMath Hakkında

Fiyat:Ücretsiz
Dil:Türkçe
Boyut:Cihaza göre değişir
Gerekli Sürüm:Android 4.1 ve üzeri
Geliştirici:Photomath, Inc.
Güncellenme:18.01.2017
Photo Math - Kamera Hesap Makinesi

Hiç yorum yok