Header Ads

Windows 10'da Neler Değişecek



Microsoftun en yeni işletim sistemi Windows 10 daha önceki Windows işletim sistemlerine kıyasla artık bir ürün değil hizmet olarak kullanıcılara sunuluyor. Bu nedenle en güncel yenilikleri güncelleme yoluyla alan Microsoftun en yeni işletim sistemi bazı aşamalardan geçerek bu güncellemeleri alıyor. Windows 10un ilk tanıtıldığı günden bu yana işletim sisteminde yaşanan değişiklikler sayılamayacak düzeydi. Kısa süre içinde Windows 10 işletim sisteminin temellerini inşa eden Microsoft, yeni işletim sistemi ile piyasanın en iddialı isimlerinden biri olduğunu bir kez kanıtladı. Kullanıcı dostu işletim sistemi planını ön planda tutarak Windows 10u geliştiren Microsoft, Windows 7 ve Windows 8.1 kullanıcılarını Windows 10a taşımak için yeni işletim sistemini ücretsiz olarak kullanıcılara sunuyor.

Windows 10 günümüze kadar 2 büyük güncelleme aldı. Bu her iki güncelleme ile büyük değişikliklere giden Microsoft, üçüncü büyük güncelleme olan Redstone ile 2016 yılında neleri değiştirecek, ne gibi yenilikler getirmesi bekleniyor bu yazımızda sizlere anlatacağız.

Redstone güncellemesi ile beklenen değişikliklerden biri OneDrive'dan kaldırılan yer tutucu işlevinin yerine geçecek yeni bir işlev getirilecek olması. Söylenenlere göre bu işlev geri döndüğünde eskisi gibi kafa karıştırıcı olmayacak. Buna ek olarak Windows Store uygulamalarını port etmeye yönelik Windows Bridge teknolojileri de Redstone ile gelecek.

Güncellemeler üzerinde çalışmaya devam edecek olan Microsoft, Windows 7 ve Windows 8.1 kullanıcılarını Windows 10'a taşımak için elinden geleni yapmaya devam edecek.

Hiç yorum yok