
 
Genellikle moda ile yemek tarifleri konularında paylaşımların olduğu ve 
bu konularda kadınların sıklıkla paylaşım yaptığı Pinterest, yeni bir 
özellik olan “Explore”
 fonksiyonunu devreye soktu. Gün boyunca 750 milyonun üzerinde yerin 
pinlendiği Pinterest’te yerler ve fotoğraf eşleştirmeleri sayesinde, 
kullanıcıların yerlerle ilgili çok daha fazla bilgi sahibi olmaları 
sağlanacak. Bunların yanı sıra “Promoted Pins” isimli reklamların da 
test edilmesi ile Pinterest, hem küçük hem de orta ölçekli işletmelerin 
çok daha katılımcı olmasına neden olacak. Kullanıcılar tarafından 
“Board” oluşturulması sırasında haritaya ekleme seçeneği onaylandığında,
 konuma uygun şekilde pinleme yapılmış oluyor. Görsel olan içeriğe sahip
 pin için kullanıcıların haritadan yer seçmesi mümkün olacak. Bunlar 
dışında da yerlerle ilgili bilgiler de paylaşılabilecek. Mobilde de 
servis hizmeti verecek olan Pinterest, bu açıdan oldukça büyük bir 
avantaja da sahip olmuş olacak. Reklam gelirleri konusunda büyük bir 
adım atan şirket, hem Google ve Facebook gibi devlere rakip olmayı 
başarıyor hem de değerini ciddi anlamda arttırmayı başarıyor.
 
Yorum Gönder